WELCOME TO MY PAGE!

"Ue’!
E fermete nu momento
e vevimmece nu cafè” (Hei, opreste-te un moment sa bem o cafea)

domenica 8 novembre 2009

Welcome to my blog!

Blogul acesta nu e altceva decat continuarea primului blog, Let's Napoli, pe care veti gasi deja multe informatii privitoare la oras, poze, sarbatori si altele.
Napoli, orasul in mii de culori, cu frumuseti, cu mistere, cu probleme mici si mari nu inceteaza mereu sa suprinda chiar si pe cei care cred probabil ca-l cunosc foarte bine....dar de fapt e imposibil sa cunosti totul, orasul e prea mare si are foarte multe de oferit celor care vor sa-l cunoasca, evident.
Merita vizita...in ciuda tuturor prejudecatilor pe care insasi italienii (din nord mai ales) le au cu privire la oras. (vezi filmul: Benvenuti al Sud)
Nu e deloc mai periculos decat oricare alta metropola, si de ce nu, chiar decat Roma, unde multimea de straini impresioneaza dar nu numai in bine din pacate. Aici strainii sunt mult mai putini, si relativ mai putin agresivi.
Va doresc lectura placuta si ...let's Napoli!

1 commento:

  1. Buon Sabato!
    Va citesc de mult blogul si voiam sa va multumesc pentru lucrurile frumoase pe care le impartasiti aici si pentru optimismul pe care in felul acesta mi l-ati insuflat si mie in ce priveste viata la Napoli. De cateva luni m-am transferat si eu aici, locuiesc cu logodnicul meu care este din Portici si m-am mai obisnuit cu orasul, desi iinitial ma speria de groaza. Mi-ar facea placere sa va cunosc si personal, mai ales ca am citit tot pe blog ca locuiti ca si noi in Portici. Nu am gasit un email de contact, dar vi-l las pe al meu: iulia_lutu@yahoo.com
    Cu prietenie,
    Iulia

    RispondiElimina